Tα μεγαλύτερα ερωτικά σκάνδαλα όλων των εποχών

Πως ένα σκάνδαλο μπορεί να καταστρέψει την καριέρα ενός ανθρώπου.
Από παλιά μέχρι και σήμερα βγαίνουν διαρκώς στο προσκήνιο σκάνδαλα διασήμων.
Συγκεντρώσαμε τα πιο γνωστά και..juicy και σας τα παρουσιάζουμε!.....

Πρίγκιπας Κάρολος – Καμίλα]
Ανέκαθεν υπήρχε ένας έρωτας μεγάλος μεταξύ των δυο και δεν μπορούσε να κρυφτεί με τίποτα. Ο δεσμός του Καρόλου με την Καμίλα διήρκεσε 33 χρόνια.Δυστυχώς, ο θάνατος της πριγκίπισσας Νταϊάνα έφερε στην επιφάνεια τον παράνομο δεσμό τους και το μεγαλειώδες σκάνδαλο του Μπακινγχαμ. Μην ξεχνάτε πως πολλοί είναι εκείνοι που ισχυρίζονται πως ο θάνατος της πριγκίπισσας ήταν σκηνοθετημένος από τη βασιλική οικογένεια..Αυτό και αν είναι σκάνδαλο! Εαν βεβαίως ισχύει!
Μπιλ Κλίντον – Μόνικα Λεβίνσκι
Και πολιτικό και ροζ σκάνδαλο!!Τι άλλο θέλετε; Όταν ο Μπιλ Κλίντον ανέλαβε την προεδρία των Η.Π.Α διατηρούσε κρυφό δεσμό με την γραμματέα του Μόνικα Λεβίνσκι.Η σχέση τους, όσο μπορεί να την πει κάποιος σχέση...διήρκησε δύο χρόνια, από το Νοέμβρη του 1995 μέχρι τον Μάρτη του 1997. Βγήκε στη φόρα το 1998, όταν η Paula Jones μήνυσε τον Κλίντον για σεξουαλική παρενόχληση.
Οικογένεια Κέννεντι – Μέριλιν Μονρόε
Στο άκουσμα του ονόματος Μέριλιν σκεπτόμαστε την οικογένεια Κένεντι...Από τη δεκαετία του ’50 φήμες ήθελαν τη γυναικάρα με το ολόλευκο φόρεμα να διατηρούσε δεσμό με τον γερουσιαστή Ρόμπερτ Κέννεντι αλλά και τον αδελφό του, πρόεδρο των ΗΠΑ Τζόν.
Πολλοί όμως είναι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι «οι Κέννεντι σκότωσαν τη Μέριλιν»!
Στρος Καν-Καμαριέρα
Ένα από τα πιο πρόσφατα σκάνδαλα, όπου ανάγκασαν τον πρώην ισχυρό άντρα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Στρος Καν να «καταθέσει τα όπλα» της πολιτικής εξαιτίας μιας στιγμής αδυναμίας.
Ο Ντομινικ βρισκόταν στο ξενοδοχείο Sofitel και (αν ισχύει βέβαια) σε μια στιγμή αδυναμίας αποπειράθηκε να βιάσει την καμαριέρα, ενώ της ζήτησε και..παιχνιδάκια!
Το τελευταίο διάστημα και βάσει των δηλώσεων του πολλοί ισχυρίζονται ότι ευθύνεται ο Νικολά Σαρκοζί. Ο παρολίγον Πρόεδρος της Γαλλίας θέλησε να βγάλει από την μέση τον αντίπαλο του για να κερδίσει ο ίδιος τη μάχη στις πολιτικές εκλογές, κάτι που δεν κατάφερε!
Σίλβιο Μπερλουσκόνι
O πάλαι ποτέ πρωθυπουργός της Ιταλίας έχει συνδέσει απόλυτα το όνομα του με τα σκάνδλα. Θυμόσαστε το Ρούμπιγκειτ σκάνδαλο; Τα πάρτι Bunga Bunga ;
Ο Μπερλουσκόνι κατηγορείται πως είχε σεξουαλική επαφή με την ανήλικη τότε Μαροκινή Καρίμα ελ Μαχρούγκ, γνωστή με το όνομα «Ρούμπι» και ότι μάλιστα μεσολάβησε για να αφεθεί ελεύθερη, όταν συνελήφθη για κάποια μικροκλοπή.
Η «Ρούμπι» φέρεται να ήταν 17 ετών όταν συνευρέθηκε με τον Ιταλό πρωθυπουργό. Δεν είναι η μόνη ανήλικη που ισχυρίστηκε ότι πήγε με τον Μπερλουσκόνι, πολλές ακόμα τον κατηγόρησαν με αποτέλεσμα να του κοστίσει ακριβά στις επόμενες εκλογές!
Hugh Grant – πόρνη Hollywood
Ο άγγλος ηθοποιός τη δεκαετία του ’90 και συγκεκριμένα το 1995 συνελήφθη στο Λος Άντζελες καθώς έκανε σεξ με τη γνωστή πόρνη του Hollywood Divine Brown σε δημόσιο χώρο.
Το κακό είναι πως ο ηθοποιός μόλις ξεκινούσε την καριέρα του.Τότε κυκλοφόρησε η πρώτη του ταινία Nine months. Μα καλά και αυτός στη μέση του δρόμου πήγε και το έκανε; Άξιο σχολιασμού..
Ο ηθοποιός καταδικάστηκε για 2 χρόνια με αστυνομική επιτήρηση, ενώ πλήρωσε ένα πρόστιμο αξίας πολλών δολαρίων που θα θυμάται ακόμα.
Τζον Τραβόλτα-μασέρ
Στα πιο πρόσφατα σκάνδαλα συγκαταλέγεται και αυτό του Τζον Τραβόλτα με τους μασερ!!
Τη δεκαετία του ’90 που το Grease έκανε πάταγο ο Τραβόλτα ζητούσε διάφορα πρόστυχα σεξουαλικά παιχνιδάκια από τα άτομα με τα οποία συνεργαζόταν , ενώ επιχείρησε να κάνει στοματικό έρωτα σε έναν φίλο του την ώρα που κοιμόταν. Όσο για τους περιβόητους μασέρ, οι υπηρεσίες που ζητούσε ο ηθοποιός ξεπερνούσαν κατά πολύ το απλό... μασάζ! Και δεν είναι ένας που τα ισχυρίζεται αυτά, αλλά τρεις παρακαλώ μασέρ!
www.freegossip.gr
Διαβάστε περισσότερα »

Τότε, Τρίτη 29 Μαΐου 1453, σήμερα πάλι Τρίτη 2012: Η κερκόπορτα ανοίγει!




«Εάν η Πόλις μου απωλεσθεί, θα απωλεσθώ μαζί της»
Τότε, Τρίτη 29 Μαΐου 1453, σήμερα πάλι Τρίτη 2012. Εκεί, στα γλαυκά παράλια της Μικράς Ασίας άστραψε η χαραυγή του Ελληνικού πνεύματος... και καταύγασε την αιωνιότητα.

Εκεί, το πρώτο φως της ποίησης το εκήβολο.

Εκεί, των φιλοσόφων Ελλήνων ο λαμπρός αστερισμός που οι λαμπηδόνες του εξακολουθούνε να λάμπουνε στη φωτοβόλο και άχρονη τροχιά του πνεύματος. Πανάρχαια, βαθύρριζη και αδιάφθορη η ρωμιοσύνη από την εποχή των προελλήνων μέχρι σήμερα.

Εκεί, στην κορυφή, στην αγκαλιά του Βοσπόρου στέκει περήφανη η Κωνσταντινούπολη, η Πόλη των πόλεων, η πόλη των δύο κόσμων. Η Πόλη του Βυζαντίου, η Πόλη μας, που ξυπνά και ικανοποιεί τις αισθήσεις μας, η Πόλη που πάντοτε μας σαγηνεύει.

Η Αυτοκρατόρισσα Κωνσταντινούπολη που γεννήθηκε επί Μεγάλου Κωνσταντίνου στο πλαίσιο των σχεδίων του για την ανανέωση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και έμελλε να γίνει η Βασιλεύουσα των Ελλήνων. Η δικιά μας Πόλη, με τις γειτονιές του Πέρα, που ακόμα ακούς Ελληνικά, το Ζάππειο Παρθεναγωγείο, το Ζωγράφειο Γυμνάσιο, τους επτά λόφους, τις ακτές του Βοσπόρου, την Αγιά Σοφιά. Στην Πόλη, όπου και εάν σταθείς, νιώθεις ένα συναίσθημα, το ίδιο πάντα, να διαπερνά την ραχοκοκαλιά σου, το συναίσθημα της μεγαλοπρέπειας του Βυζαντίου. Εκεί όμως που σταματά ο νους σου, είναι όταν στέκεσαι μπροστά στην Αγιά Σοφιά και θαυμάζεις το μεγαλείο της.

Εκεί, τελειώνουν τα λόγια και πλημμυρίζεις όμορφα συναισθήματα.

Εκεί, η μηχανή του χρόνου σαν ανεμοστρόβιλος παίρνει το μυαλό σου και το γυρίζει πολύ πίσω, τότε στις 6 Ιανουαρίου του 1449. Αυτή την ημέρα, στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στο κάστρο του Μιστρά, γίνεται η στέψη του τελευταίου Αυτοκράτορα της πόλεως, του Κωνσταντίνου ΙΑ Δραγάση. Αυτός έμελλε να είναι ο Αυτοκράτορας που θα σήκωνε όλη την ευθύνη και το βάρος των περιστάσεων μιας ήδη κατακρεουργημένης Κωνσταντινούπολης, από τους Φράγκους κατά την πρώτη Άλωση του 1204.

Μετά τα ολέθρια αποτελέσματα λοιπόν της 4ης Σταυροφορίας, ο προκάτοχος του Κωνσταντίνου, Ιωάννης Παλαιολόγος, στην προσπάθειά του να εξασφαλίσει κάποια ουσιαστική βοήθεια από την Δύση, με βάση την ένωση των εκκλησιών, δημιούργησε μεγάλο διχασμό στο λαό και οι άγριες διαμάχες αποδυνάμωσαν το φρόνημα και την αγωνιστική του ετοιμότητα, παραμελώντας την συντήρηση των τειχών. Αυτά τα απομεινάρια μιας άλλοτε κραταιάς Αυτοκρατορίας θα παραλάμβανε ο Παλαιολόγος γνωρίζοντας πόσο δύσκολο έως αδύνατο ήταν να ξαναζωντανέψει τη Βασιλεύουσα και να σωθεί η Αυτοκρατορία. Όμως, ο Παλαιολόγος είχε αξιοθαύμαστη αποφασιστικότητα, πίστη και συναίσθηση του χρέους του προς την πατρίδα και αποφάσισε να εκτελέσει το θέλημα του Θεού, όποιο και εάν ήταν αυτό.

Θέλημα που οδήγησε στη Δευτέρα 28 Μαΐου 1453. Μέσα στην κατάμεστη Αγιά Σοφία ο Κωνσταντίνος περιμένει καρτερικά να αφουγκραστούν οι συμμαχητές του την δική του ακλόνητη απόφαση για τον υπέρ πάντων αγώνα. Προσεύχεται στη Μεγαλόχαρη Παναγιά, την Υπέρμαχο Στρατηγό για συναπόφαση «Αποθάνωμεν υπέρ Χριστού Πίστεως και της Πατρίδος ημών». Και αφού η απόφαση επάρθη και αγαλλιάζει η καρδιά του, με αγέρωχο ύφος αγκαλιάζει έναν-έναν τους στρατιώτες του, ζητώντας ταυτόχρονα συγγνώμη και μεταλαμβάνει των Αχράντων Μυστηρίων. Είναι έτοιμος πλέον απέναντι Θεού και ανθρώπων για την τελειωτική μάχη.

Τρίτη 29 Μαΐου 1453.

Οι υπερασπιστές της Πόλεως είναι 9.000 Έλληνες Βυζαντινοί και μερικοί ξένοι μισθοφόροι, με 26 πλοία, ενώ οι άπιστοι απαριθμούν 258.000 με 400 πλοία. Η μάχη είναι άνιση και η πολύμηνη τιτανομαχία μιας πολιορκίας λαμβάνει τέλος. Ο Κωνσταντίνος μάχεται γενναία, άλλοτε φροντίζοντας τους λαβωμένους συντρόφους του, άλλοτε επιβλέποντας την επιδιόρθωση των τειχών και άλλοτε κοιτώντας προς την θάλασσα, προσμένοντας την βοήθεια που του είχε υποσχεθεί ο Πάπας. Το τέλος πλησιάζει, αλλά ο Κωνσταντίνος μένει αγέρωχος και αναφωνεί προς τους συντρόφους του:

«Εάν η Πόλις μου απωλεσθεί, θα απωλεσθώ μαζί της».

Λίγες ώρες αργότερα, πριν την τελική επίθεση, όταν ο πολιορκητής Μεχμέτ του μηνύει να παραδώσει την Πόλη, με αντάλλαγμα να φύγει ελεύθερος με όλα του τα υπάρχοντα και να γίνει αφέντης του Μοριά, εκείνος ως μεγάλος Έλληνας σηκώνει το ανάστημά του, ανάστημα ιερό και θεϊκό και λέει:
«το δε την Πόλιν σοι δούναι, ουκ εμόν εστίν ούτ΄ άλλου των κατοικούντων εν ταύτη. Κοινή γαρ γνώμη, πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν και ου φεισόμεθα της ζωής ημών».

Η κερκόπορτα ανοίγει. Η άμυνα καταρρέει και ο εχθρός ξεχύνεται ως πεινασμένο θηρίο και αρχίζει να καταστρέφει και να λεηλατεί. Ορμάει σε παλάτια και αρχοντικά, σε μοναστήρια και εκκλησιές. Σφαγιάζει και κακοποιεί άνδρες και γυναικόπαιδα. Αποκαθηλώνει κάθε σύμβολο της Χριστιανικής πίστεως μέχρι και τον Σταυρό που επί χίλια χρόνια δέσποζε στο ψηλότερο σημείο του κάστρου. Ο θόρυβος της πτώσης του Σταυρού αντηχεί παντού και κάνει όλη τη Δύση να ριγήσει. Μια Δύση που ποτέ δεν ανταποκρίθηκε στην υποσχεθείσα βοήθεια προς την Βασιλεύουσα. Η κερκόπορτα άνοιξε και έκρινε την τύχη του κόσμου και την Ιστορία της Βασιλεύουσας.

29 Μαΐου 1453, μια αποφράδα ημέρα για την Ρωμιοσύνη. Η άλωση της Κωνσταντινουπόλεως είναι ιστορικό γεγονός με κοσμοϊστορική σημασία. Είναι ίσως από τις δραματικότερες στιγμές της ανθρώπινης ιστορίας. Είναι το τέλος μιας ιστορίας που οδήγησε την ανθρωπότητα, μέσα σε λίγες στιγμές από το φως στο σκοτάδι. Αμέσως μετά την άλωση, ο σκλάβος δεν μπορεί να πιστέψει, ότι αυτός ο γίγαντας, ο πρωτοφανής στρατιώτης της ελευθερίας, σκοτώθηκε. Δεν σκοτώθηκε, αλλά υπάρχει, λέει, μαρμαρωμένος και μια μέρα θα αναστηθεί. Έτσι, γεμάτος θαυμασμό για τον αγώνα και την θυσία του Μεγάλου Αυτοκράτορα και προσπαθώντας να αναπτερώσει τις ελπίδες του πολύπαθου Έθνους μας, ο λαός συνθέτει το τραγούδι της Αγιά Σοφιάς.

Ένα τραγούδι που αποτελεί σύνθημα ψυχής, ένα τραγούδι που επέζησε σε όλη τη Βαλκανική Χερσόνησο και τη Μ. Ασία και θεωρήθηκε βάση και ξεκίνημα πολλών απελευθερωτικών αγώνων και επαναστάσεων εναντίον του κατακτητή σ` ολόκληρη αυτή την περιοχή. Αυτό το δημοτικό τραγούδι συγκινεί ακόμη και μέχρι σήμερα τις γενεές Ελλήνων.

«Σημαίνει ο Θιος, σημαίνει η γης, σημαίνουν τα επουράνια,
σημαίνει κι η Αγιά Σοφιά, το μέγα μοναστήρι,
με τετρακόσια σήμαντρα κι εξήντα δύο καμπάνες, κάθε καμπάνα
και παπάς, κάθε παπάς και διάκος.
Ψάλλει ζερβά ο βασιλιάς, δεξιά ο πατριάρχης
κι απ’ την πολλή την ψαλμουδιά εσειόντανε οι κολόνες.
Να μπούνε στο χερουβικό και να ‘βγει ο βασιλέας.
φωνή τους ήρθε εξ ουρανού κι απ’ αρχαγγέλου στόμα:
Πάψετε το χερουβικό κι ας χαμηλώσουν τα’ άγια,
παπάδες πάρτε τα γιερά και σεις κεριά σβηστείτε,
γιατί είναι θέλημα Θεού η Πόλη να τουρκέψει.
Μον’ στείλτε λόγο στη φραγκιά, να ‘ρωτούνε τρία καράβια
το να πάρει το σταυρό και τα’ άλλο το βαγγέλιο,
το τρίτο, το καλύτερο, την άγια τράπεζά μας,
μη μας την πάρουν τα σκυλιά και μας τη μαγαρίσουν.
Η Δέσποινα ταράχθηκε κι εδάκρυσαν οι εικόνες.
«Σώπασε, κυρά Δέσποινα, και μη πολύ δακρύζεις,
Πάλι με χρόνους με καιρούς, πάλι δικά μας είναι».

Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, που έχει πλέον, εξέχουσα θέση στο Πάνθεο των Αθανάτων, υπήρξε ο απόγονος του Λεωνίδα και ο πρόγονος του Αθανάσιου Διάκου, του Παπαφλέσσα και του Κολοκοτρώνη. Του γέρου του Μωριά, που όταν «πατήθηκε» το Ναύπλιο και του ζητήθηκε από τον ναύαρχο Χάμιλτον, να ζητήσει από τους Τούρκους συμβιβασμό και η Αγγλία να μεσιτεύσει, απάντησε αγέρωχα και υπερήφανα, όπως πρέπει σε έναν Έλληνα:

«Αυτό δεν γίνεται ποτέ, Ελευθερία ή θάνατος. Εμείς καπετάν Άμιλτον, ποτέ συμβιβασμόν δεν ακάμαμεν με τον Τούρκον. Άλλους έκοψε, άλλους σκλάβωσε με το σπαθί και άλλοι, καθώς εμείς, εζούσαμεν ελεύθεροι από γενεάς εις γενεά. Ο βασιλεύς μας εσκοτώθη, καμία συνθήκη δεν έκαμε».

Σήμερα, η πατρίδα μας βιώνει την Τρίτη Άλωση και έχουμε όλοι μερίδιο ευθύνης. Γιατί, δώσαμε την ευκαιρία να μας κυβερνούν γυμνοσάλιαγκες και χαμαιλέοντες πολιτικοί, άθλια ερπετά της γης, οι οποίοι ξέρουν μόνο, με τον γείτονα, να κάνουν κουμπαριές και να χορεύουν ζεϊμπέκικο. Αυτοί οι χαμηλουψείς ηγέτες, που έχουν κάνει κανόνα της ζωής τους το «μια ζωή την έχουμε εάν δεν την γλεντήσουμε τι θα καταλάβουμε τι θα καζαντίσουμε», του Δημήτρη Χορν!

Όμως, ο Ελληνισμός είναι η κιβωτός της ψυχής μας με διαχρονικές και αδιαπραγμάτευτες αξίες την Ιστορία μας και την Εθνική μας ταυτότητα. Η υπεράσπιση της πατρίδας και της θρησκείας μας είναι το χρέος μας με τη θυσία μας.
Μένοντας λοιπόν, πιστοί στην θυσία του Μαρμαρωμένου Βασιλιά, βροντοφωνάζουμε με μια φωνή:« ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΩ ΠΟΤΕ»!!!

Παναγιώτης Αποστόλου
www.apostoloupanos.gr
http://www.aegeantimes.gr
Διαβάστε περισσότερα »

Αγόρια για... δάγκωμα

Eίναι ωραίοι, γοητευτικοί και τρέφονται με... αίμα!
Τα βαμπίρ πάντοτε αποτελούσαν ένα άκρως γοητευτικό και πιασάρικο θέμα στην ιστορία του κινηματογράφου.
Λατρεύονταν για το μυστήριο του χαρακτήρα τους σε συνδυασμό με τις σκοτεινές τους δυνάμεις και τον ιδιαίτερο(!) τρόπο ζωής τους.
Με αφορμή λοιπόν......

 την πολυαναμενόμενη ταινία του Tim Burton, «Dark Shadows» η οποία έχει ως κεντρικό πρόσωπο ένα βαμπίρ το οποίο υποδύεται ο αγαπημένος μας Johnny Depp, κάναμε μία αναδρομή και βρήκαμε τους διασημότερους και γοητευτικότερους ζωντανούς- νεκρούς που έχουν περάσει από την μεγάλη οθόνη.

Από την εποχή που το πρώτο βαμπίρ έκανε την εμφάνισή του στις σκοτεινές αίθουσες, και δεν είναι άλλος από το Nosferatu στην ομώνυμη ταινία του 1922, όπου το κεντρικό πρόσωπο ήταν ένα άκρως αποκρουστικό και αιμοδιψές πλάσμα, τα χαρακτηριστικά και γενικότερα το attitude των συγκεκριμένων χαρακτήρων, έχει διαποτιστεί με πλούτο, glamour και συνήθως αψεγάδιαστη εξωτερική εμφάνιση.

Γοητευτικός, πλούσιος και παντοδύναμος παρουσιάστηκε ο Gary Oldman υποδυόμενος τον κόμη Δράκουλα το 1992 και παρά τη βίαιη συμπεριφορά του και τις όχι και τόσο φυσιολογικές του συνήθειες, έκανες πολλές γυναικείες καρδιές να σκιρτήσουν. Μόλις δύο χρόνια μετά η βιομηχανία των ταινιών τρόμου έκανε ένα ανέλπιστο δώρο στις απανταχού σινεφίλ καθώς συγκέντρωσε στην ίδια ταινία τα απόλυτα sex symbols της εποχής, Tom Cruise, Brad Pitt και Antonio Banderas στο «Interview With The Vampire». Ο Tom υποδύθηκε έναν από τους διασημότερους βρικόλακες στην ιστορία, τον Lestat, ενώ ο Brad το δημιούργημά του, Louis. Στην ταινία εμφανίστηκε και η πιτσιρίκα τότε Kirsten Dunst η οποία υποδύθηκε μία... βρικολακίνα! Τον Lestat υποδύθηκε και ο Stuart Townsend (πρώην αρραβωνιαστικός της Charlize Theron) το 2002 στο μιούζικαλ τρόμου «Queen Of The Damned» όπου στον ρόλο της βασίλισσας είδαμε την αδικοχαμένη Aaliyah.

Και ενώ η βαμπιροτρέλα του κινηματογράφου είχε κάπως κοπάσει τα τελευταία χρόνια, ήρθε ο οδοστρωτήρας «Twillight» και έκανε τα βαμπίρ και πάλι μόδα! Η κινηματογραφική μεταφορά του best seller, το οποίο χωρίζεται σε τόσα πολλά μέρη που ακόμα και τα εγγόνια μας θα το παρακολουθούν, έχει ως κεντρικό πρόσωπο το νεαρό βρικόλακα Edward Cullen ο οποίος ερωτεύεται την κοινή θνητή Bella αγνοώντας την οικογένεια και τη φυλή του. Σημαντικό ατού της ταινίας είναι φυσικά η εμφάνιση του πρωταγωνιστή Robert Pattinson o oποίος λατρεύεται με πάθος από κάθε έφηβη που σέβεται τον εαυτό της.

Εκτός από την μεγάλη οθόνη τα βαμπίρ έχουν καταλάβει και την τηλεόραση με την ανάλογη επιτυχία φυσικά, μέσω της διάσημης σειράς «True Blood». Stephen Moyer (Bill) και Alexander Skarsgard (Eric) πρωταγωνιστούν στις γυναικείες φαντασιώσεις, καθώς εκτός από αιμοδιψείς και ισχυροί δείχνουν και την ανθρώπινη πλευρά τους διεκδικώντας την καρδιά της ίδιας γυναίκας, Anna Paquin (Sooki).

Συμπέρασμα: Το σκοτεινό και μεταφυσικό πάντα ασκεί ιδιαίτερη έλξη και κυρίως στο γυναικείο φύλο. Γερό στομάχι να έχουμε γιατί αν κρίνουμε από το παρελθόν το μέλλον διαγράφεται λαμπρό για τα κινηματογραφικά βαμπίρ και φυσικά τους πιστούς θαυμαστές τους.
www.queen.gr
Διαβάστε περισσότερα »

Απόφαση σταθμός: Οι διαβητικοί δικαιούνται επίδομα αναπηρίας



Το αποτέλεσμα των συνεχόμενων αγώνων της Πανελλήνιας Ομοσπανδίας των Διαβητικών για την ορθή, από την πλευρά του κράτους, αντιμετώπιση των ατόμων... με Σακχαρώδη Διαβήτη, έρχεται να επιβεβαιώσει η έκδοση του νέου Πίνακα Προσδιορισμού Αναπηρίας που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1506, Τόμος Β', στις 4.5.2012.
Μετά την έντονη διαμαρτυρία της ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ κατά τη δημοσίευση του προηγούμενου Πίνακα, με ΦΕΚ 2611/Τόμος Β', το Νοέμβριο του 2011, ο οποίος και αποσύρθηκε, η Ομοσπονδία με πείσμα και συνεχόμενες επιστολές προς τα Υπουργεία καθώς και με συνεχείς παρεμβάσεις της ΕΣΑμεΑ και του Προέδρου της, κατάφερε να αποκαταστήσει τις αδικίες που αυτός περιείχε σε ότι αφορά τα ποσοστά αναπηρίας των ατόμων με Διαβήτη.

Με το νέο Πϊνακα Προσδιορισμού Ποσοστών Αναπηρίας αποδίδεται στους ινσουλινοεξαρτώμενους (Τύπου 1 διαβήτης) αλλά και στους ινσολινοθεραπευόμενους (Τύπου 2 διαβήτης) οι οποίοι ρυθμίζονται πλέον με ινσουλίνη, ποσοστό 50% με τη βεβαίωση της πάθησης, ενώ το ποσοστό 67% αποδίδεται με την ύπαρξη επιπλοκών και της εξέλιξης τους βάσει τεκμηριωμένων ιατρικών & επιστημονικών στοιχείων.
Η επιτυχία αυτή είναι ακόμη μεγαλύτερη εάν αναλογιστούμε ότι η Π.Ο.Σ.Σ.Α.ΣΔΙΑ αγωνίζεται από το 1995, έτος ίδρυσή της έως και σήμερα για να προσδιοριστεί με επιστημονικά κριτήρια τα ποσοστό αναπηρίας για την πάθηση του Σ.Δ. αφού και ο παλαιός Κανονισμός του έτους 1993 χαρακτηρίζονταν για την αντιεπιστημονικότητά του.

Η Π.Ο.Σ.Σ.Α.ΣΔΙΑ δεν σταματάει εδώ τον αγώνα της και ενημερώνει τα μέλη της ότι η Ε.Σ.Α.μεΑ. ζήτησε την ταχύτατη έκδοση εγκυκλίου προς τις Υγειονομικές Επιτροπές του ΚΕΠΑ προκειμένου οι γιατροί να εξετάζουν βάσει του νέου Πίνακα. Επί τη ευκαιρία ενημερώνουμε όλα τα άτομα με Σ.Δ. σε περίπτωση που συναντήσουν πρακτικές οι οποίες δεν είναι σύννομες με τον νέο Πίνακα Προσδιορισμού Ποσοστών Αναπηρίας να επικοινωνούν με τους Συλλόγους τους, την Ομοσπονδία ή την Ε.Σ.Α.μεΑ για περαιτέρω χρήσιμες οδηγίες.

Ο πίνακας βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου, αριθμός ΦΕΚ1506/ΤΒ΄/4-5-2012 και τα ποσοστά αναπηρίας για την πάθηση του Σ.Δ στο Κεφάλαιο Μεταβολικές Παθήσεις.

ygeianews
Διαβάστε περισσότερα »

Αεροσυνοδοί στα μπαρ

Σέξι σερβιτόρες με περιβολή αεροσυνοδού υπόσχονται την «καλύτερη εξυπηρέτηση» στους πελάτες νυχτερινών κέντρων στη Σεούλ και προκαλούν την μήνιν των πραγματικών αεροσυνοδών.
Όπως αναφέρει σχετικά στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα της η εφημερίδα JoongAng Ilbo, το όλο σκεπτικό ορισμένων μπαρ της....

νοτιοκορεατικής πρωτεύουσας περιστρέφεται γύρω από τη δουλειά της αεροσυνοδού, αλλά με έναν τρόπον τινά υποβόσκοντα ερωτισμό.
Οι σερβιτόρες προσφέρουν ποτά και πιάτα «οικονομικής θέσης» ή αν κάποιος πληρώσει κάτι παραπάνω, μπορεί να εξασφαλίσει μια πιο «κοντινή» εξυπηρέτηση και πάει λέγοντας.
Κι επειδή το πράγμα φαίνεται ότι ξέφυγε, εκπρόσωπος της νοτιοκορεατικής αεροπορικής εταιρείας προέβη σε διαμαρτυρία, εξασφαλίζοντας την υπόσχεση των επιχειρηματιών ότι δεν θα το συνεχίσουν.
Διαβάστε περισσότερα »

Η "Οδύσσεια" του Εθνικού Θεάτρου

Για την ερχόμενη χειμερινή σεζόν μετατέθηκε το ανέβασμα της «Οδύσσειας» στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, σε σκηνοθεσία του διάσημου Αμερικανού σκηνοθέτη Μπομπ Γουίλσον.
Η παράσταση (που θα στηριχτεί πάνω στη διασκευή που έκανε στο ομηρικό έπος ο Βρετανός ποιητής Σάιμον Αρμιτάζ και σε δραματουργική επεξεργασία του Βόλφγκαντ Βινς) θα ταξιδέψει μέσα στο....

 2013 και στη γειτονική Ιταλία, όπου θα παιχτεί στο «Piccolo Theatro» του Μιλάνου.
Ο κορυφαίος πρωτοποριακός σκηνοθέτης (που έδειξε μεγάλη κατανόηση και κατέβασε αρκετά το υψηλό κασέ του λόγω της οικονομικής κρίσης) θα επιστρέψει στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο για να ολοκληρώσει την παράστασή του, αφού ήδη έχει κάνει πρόβες κατά τις προηγούμενες επισκέψεις του στη χώρα μας.

Αυτή η παραγωγή είναι ένα μεγάλο ρίσκο από οικονομικής πλευράς για την πρώτη κρατική μας σκηνή, μετά το «Τρίτο στεφάνι» που υπήρξε από τις μεγαλύτερες. Ομως, το θέατρο είναι συνώνυμο του ρίσκου.

Η «Οδύσσεια» είναι το δεύτερο μεγάλο έπος της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, μετά την «Ιλιάδα». Πραγματεύεται τον περιπετειώδη επαναπατρισμό του ήρωα του Τρωικού Πολέμου και βασιλιά της Ιθάκης Οδυσσέα, καθώς και τον φόνο των μνηστήρων, οι οποίοι είχαν εγκατασταθεί στο παλάτι του και διεκδικούσαν τη γυναίκα του Πηνελόπη.

Στη διανομή παίρνουν μέρος πολλοί καλοί ηθοποιοί, τους οποίους επέλεξε ο ίδιος ο Μπομπ Γουίλσον ύστερα από ακρόαση. Ανάμεσά τους είναι οι Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, Θανάσης Ακκοκαλίδης, Γιώργος Γλάστρας, Ζέτα Δούκα, Σταύρος Ζαλμάς, Μαριάννα Καβαλλιεράτου, Λυδία Κονιόρδου, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Μαρία Ναυπλιώτου, Τάσος Νούσιας, Βίκυ Παπαδοπούλου, Λένα Παπαληγούρα, Ακης Σακελλαρίου, Γιώργος Τζαβάρας, Αποστόλης Τότσικας, Νικήτας Τσακίρογλου, Κοσμάς Φοντούκης. Η πρεμιέρα έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Οκτωβρίου.
ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ
Διαβάστε περισσότερα »

Αναρχικοί κατέβασαν την ελληνική σημαία από την Νομική και προσπάθησαν να την κάψουν

Σκηνές από ομηρικές μάχες εξελίχτηκαν στην Νομική Αθηνών πριν από λίγη ώρα όταν οι γνωστοί προοδευτικοί ανθέλληνες που μόλις είχαν ολοκληρώσει την αντιφασιστική τους πορεία από την ΑΣΟΕΕ προς την Νομική Σχολή κατέβασαν και αποπειράθηκαν να κλάψουν την ελληνική σημαία της Σχολής.

Στην περιοχή βρίσκονταν 3 διμοιρίες των ΜΑΤ οι οποίες επενέβηκαν και ....
κατάφεραν εν μέσω πετροπολέμου και βίαιων συγκρούσεων να αποσπάσουν την ελληνική σημαία από τους γνωστούς ανθέλληνες πριν αυτοί την κάψουν στην οδό Μασσαλίας.

Στην Ελλάδα του 21ου αιώνα αυτοί που θέλουν να καταστρέψουν και να αντικαταστήσουν την ελληνική
σημαία στο κέντρο της Αθήνας με μία άλλη, δεν είναι οι εχθροί γείτονες μας, αλλά κάποιοι Έλληνες που μισούν τον εαυτό τους ότι είναι Έλληνες και καθετί ελληνικό.





Διαβάστε περισσότερα »
Blogger Tutorials